UNA NOTICIA.- Lo de facer llimpieza dacuando ye mui recomendable, en primer llugar pa nun igualate al famosu Diógenes que paez que nun yera mui curiosu, y llueu porque aveces a topar coses curioses como esti recorte de periódicu que tenía guardáu nun sé dende qué añu y cuya llectura ye mui recomendable pa éstos díes de folgueta:
«Científicos británicos descubren la clave para parar los penaltis«: Un equipo de científicos británicos asegura que ha descubierto la clave para detener lanzamientos de penaltis interpretando los movimientos de las caderas de los tiradores, según informes hechos públicos ayer. Los seguidores ingleses confían con optimismo en que esta investigación pueda ser usada con éxito por su selección, que ha sucumbido con frecuencia en las tandas de lanzamientos. «Si las caderas de un tirador diestro están en ángulo recto con el portero, el lanzamiento tiende a ir al lado derecho de la meta», aseguró Mark Williams, de la Universidad John Moore de Liverpool. En cambio «si las caderas se encuentra más abiertas o en un ángulo muy diferente, lo normal es que el tiro vaya hacia la izquierda». Los hallazgos, ahora publicados, fueron presentados en una conferencia sobre ciencia y fútbol celebrada en Kuala Lumpur el mes pasado.
Corolariu d’esti blogue.- Agora sabemos por qué’l Real Madrid refugó a última hora’l fichaxe de De Gea. Con un porteru cualquiera y l’aplicación d’esti teorema, ta’l problema resueltu.