Cola frase «Asturies, paraísu natural», el gobiernu asturianu quixo comencer a los forasteros pa que vinieren al nuestru País, por ser un exemplu de bon tratu al mediu ambiente y a les corrientes más ecoloxistes. El slogan podría ser bonu si fuere verdá. Pero pa mi que les diverses actuaciones del Principáu en materia ecolóxica nun van per bon camín, tolo contrario.
Una más d’elles, quiciás de les más graves, ye l’actuación nel casu de la mina d’oru del Salave, a un par de kilómetros de Tapia. La minería del oru ye una de les más contaminantes y provoca nel mediu ambiente daños ensin reparu. Pa nun dicilo con pallabre míes, voi reproducir parte de la páxina web d’una asociación que se llama «ameicer» onde se detallen dalgún d’ellos:
IMPACTOS/AMENAZAS
1. ELEVADO RUIDO DE MANERA CONTINUADA (maquinaria pesada, voladuras, etc.) EN TODA LA ZONA DE TAPIA-SALAVE-MATARAS Como pue vese, daños de másimu nivel que convierte al supuestu «Paraísu Natural», nun páramu paecíu al que debió de quedar depués de qu’Adán comiere de la mazana prohibida. Amás nin siquiera la mazana ye asturiana, pues la empresa propietaria ye la canadiense «Kinbauri Gold Corp». Contaminación p’Asturies y perres pa fuera. Como siempre. |