close
La neña los mios güeyos

La neña los mios güeyos

La niña de tus ojosVi ayer, nel Cine de la Dos, la peli «La niña de tus ojos». Ya viere cachos d’ella en distintos medios, pero nunca nun llegare a visionala dafechu. La obra de Trueba ye una traxicomedia mui bien interpretada por un piñu d’actores españoles que dan una lleición de cómo, dende la sonrisa, puen plantegase temes fondos. El nazismu un d’ellos. Pero nun quería falar equí tanto de la película, como de la so principal protagonista: Penélope Cruz. Ella ye la película.

Quiero dicir, pa ser honráu, que nunca fue l’artista d’Alcobendas santa de la mio devoción. Teníala -y téngola- asitiada nesi grupu de muyeres qu’arrodien a Pedro Almodovar, que me paez un poco babayu y un direutor supervaloráu. Un grupu un poco estravagante -incluyíos los Bardem- que faen un tipu de cine que nun m’interesa muncho. Dende ayer voi camudar la mio opinión sobre Penélope: creo que ye una gran actriz. Na película de Trueba ta fenomenal, con una mecia d’humor y dramatismu que trescala la pantalla. Ta omnipresente en toles escenes, y algama un altor inigualable n’aquella que tien que dicir unes pallabres delantre’l calabre del guerrilleru español del que ta namorada. El direutor -impagable Resines- diz-y momentos antes de rodar la escena, qu’acaba morrer so padre, anarquista,  nuna cárcel española (la película tán rodándola n’Alemania). Y de sópitu, aquelles frases, tópiques y un migayín masuñaes, conviértense en dalgo dafechamente emocionante porque tán diches dende la emoción del propiu corazón. Punxéronseme llárimes nos güeyos, igual ye que soi un poco simple.

En fin, que d’ágora n’adelantre voi tener a Penélope Cruz como «la neña los mios güeyos», porque de sabios ye rectificar. Y norabona a la Dos que suel poner películes mui prestoses.