Paez un llibru como cualquier otru: lleva’l títulu; el nome del autor; na parte d’atrás la reseña del argumentu y la estaya xuvenil a la que va empobináu. Tamién lleva’l nome de la editorial y el ISBN. Namás una cosa resalta en cuantes que lu tenemos nes manes: Nun tien portada. L’espaciu empobináu pa ella ta en blanco.
Trátase d’una orixinal propuesta de la Editorial Libros & Libros, de Bogotá, a los sos posibles llectores. Y ye qu’esta importante editorial colombiana, mui inxertada nel ámbitu escolar, promueve un concursu de portaes a tolos que merquen esta primer edición del llibru. La cosa funciona asina: la editorial seleiciona, pa cada estaya d’edá, un llibru de los que va a publicar. Entiéndese que ye’l qu’ellos recomienden como más importante. La primer edición d’esi llibru lleva la portada en blanco y entámase un concursu, ente tolos sos llectores, pa pone-y una portada que guarde rellación col conteníu, col argumentu, o colo que la llectura seya a dici-yos a los rapazos. D’ente toles portaes propuestes, que puen ser individuales o n’equipu, escuéyese la que, a xuiciu del xuráu, seya la más prestosa y, depués, faese una segunda edición yá cola portada escoyida impresa nel frente. D’esi mou, los llectores participen na fechura del llibru, al tiempu que la editorial da a conocer, masivamente, el conteníu del mesmu.
Tuvi la suerte de qu’esti añu Libros & Libros, S.A. (que yá m’espublizó la novela «La hija de la leona») escoyó pa facer esta guapa idea llectora un llibru míu: la torna al castellán, con ciertes adautaciones pal públicu llatinoamericanu, de la mio novela «Elemental, querida Lisa». Un trabayu que me prestó abondo facer y que, agora, va a pasar pela peñera de los rapazos pa qu’acaben de construyila. Naguo porque llegue’l momentu de la seleición pa ver qué se-yos ocurre a los mozos colombianos, al rodiu d’un argumentu tan asturianu como’l del mio llibru. Al tiempu que felicito a la editorial por esta orixinal propuesta llectora.
Mentanto aporta esi momentu, ufiértovos en primicia la portada en blanco, onde na parte d’abaxo hai que llantar el nome del «artista» o los «artistes». Va a ser un guapu recuerdu. Polo menos pa mi.