MUÉVESE DALGO NEL ASTURIANISMU POLÍTICU.- La salida del Bloque por Asturies de la coalición I.X. amuesa que dalgo se mueve nel asturianismu políticu. Ye cierto que’l grupu asturianista tragó «sapos y culiebres» na so xuntanza con socios «desafortunaos», pero nunca nun ye tarde pa rectificar. Poca ye la xente que, tando nel poder (anque seya un poder «piquiñín»), abandónenlu por desacuerdu cola política que se ta faciendo. El poder axunta, atropa, tapeciendo inclusive les diferencies. El Bloque tien que se plantexar, agora, cuál va a ser el so futuru. Quiciás esa plataforma de grupos asturianos y asturianistes que dalgunos defendemos tea más cerque y vaiga a ser más fuerte.
Per otru llau, resulta «refrescante» que los mozos y moces de la U.N.A. siguen trabayando al «pie del cañón». Nun hai tema de l’actualidá asturiana nel qu’ellos, puntualmente, nun dean la so opinión. Una opinión siempre entendida y ponderada. Vese qu’hai seriedá y trabayu. Agora lo que fai falta ye que enanchen les sos bases de militancia. Porque, al contrariu que nel «Mio Cid», sedría una pena qu’hubiere bon señor y fallaren los «vasallos».
«P’ANULAR LOS ADIOSES» ye’l títulu del cuadernín de poesía de Lourdes Álvarez qu’amuesa la Editorial Trea. Nél, la gran poeta que ye Lourdes, a la que quiero muncho, vuelve a demostrar que ye una de les «grandes» de la nuestra lliteratura. Una poesía enllena de sentimientu, d’evocación, de pallabres que s’esfueyen al ritmu d’una cadencia, qu’aporten a lo más dientro del alma. Poemes que se van construyendo dende l’interior y que nun son, como tantes veces asocede, namás «fueos d’artificiu», construiciones nel aire. Norabona a Lourdes, de la que siempre espero lo meyor y que nunca me defrauda: sedante ver la lluz llegando.